fredag 9 november 2012

Nystart

Här har inte blivit mycket skrivit på väldigt länge nu. Men i onsdags hade vi APT och jag fick chansen att delge lite av allt jag får till mig via twitter, facebookgrupper och mina härliga arbetskamrater i PIM gruppen. Flera av mina kollegor tyckte att jag skulle ha en konferens i vårt mailsystem där jag skrev ner lite tips och trix. Jag kom ihåg min blogg och insåg att det skulle vara enklare och då kan ju fler än anställda på min skola ta del av tipsen. Det kommer främst att vara tips från andra som jag får till mig via olika kanaler. Det kommer både att handla om IT och annat som jag tycker är läsvärt och intressant. Det är ju min blogg så jag tar chansen att bidra med sådant som jag gillar :) Nu ska jag ladda hem bloggerappen och se om jag kan få det att fungera att blogga med mobilen... det underlättar ju  mycket!
Schulknabe+mit+iPad%2C+after+Albert+AnkerTrevlig fredag!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar