torsdag 9 februari 2012

Dålig koll

Om man kollar in tangentbordet ordentligt så fanns det till och med en symbol hur man kopplar bort styrplattan så det var kanske för enkelt ;) Men ännu så länge tycker jag inte att det är lika lätt att skriva på tangenterna som på ett vanligt tangentbord... Funktionen att tangentbordet ger förslag på ord tar nog lite tid att vänja sig vid men kan nog vara bra...

Än så länge invensterar jag nog inte i något för eget bruk på skolan och tyvärr kan jag inte heller rekommendera min kollega att skaffa en Asus Eepad Transformer. Jag tror att det kommer att vara intressant om ett par år men ännu så länge så så är det tyvärr så att Ipad verkar vara mera lämpad för skolan eftersom det finns mycket mera pedagogiskt innehåll i appar att ladda ner.Tyvärr är prisskillnaden lite för stor för att vi skall investera i en sådan... vi avvaktar bättre priser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar